// Umi Nadhirah
My Stories My Biodata







Skin by : Husnaa
Re-edit by : Aqilla
ZeroTwoYears ♥
Wednesday 5 February 2014 | 15:37 | 0 bee(s)



Hi & Evening. ♥ Happy 2yrs :D

Yeay. Tuptup dah 2yrs kenal abang. Abang? Jigheryyy Hakeeemmmm :p hahaha
First2 lupa jugak ekceli, pahtu jenuh cuba ingt balik masa first conversation dulu hahahaha lawak je bila ingat balik >< masa tu panggil kau aku je, takde nak memanja gegedik apa semua hahahaha. Selalu gak ah gaduh :b Selalu gilaaaa!! Tapi sekarang pon sama je, 2x5 :3 pahtu ntah cemana, tak sangka pulak masa dlm txt bila ntah, tak ingt tarikh, [ text tu dah hilang :( ] hmm abg yg offer jd abg terangkat dia. So dari situ la cipta lerr relay abg/adik terangkat angkat ni semua :b lalalala. Dulu takde pon rapat cenggini. Yela, bukan selalu pon cntct pon. Salah sorg mulakan dulu baru la sembang -.- kalau tak berzaman lah nak tunggu tnya khabar ke peee semua :3 Buat hal memasing je lerr, and the moments masa tu abg ada awek kesayangan dia hahaha and gua ada si ex tu haa. -.- Ya Allah ckp psl manusia tu, kenapa smpai skrg susah nak move on duhhh, kdg2 bila dah bole lupa kn segala bagai semua psl dia, mesti dtg balik psl dia dlm otak ni -.- rasa nak bedah otak keluarkan semua psl dia. Kalau boleh lah T.T
Plus tak rapat sgt dgn abg, sebab......... sebab awek dia laa, haa awek dia hahaha yela masa tu dia ada awekkk, pahtu en awek dia request friend kt fb. Awkward gila masa tu. Tak approve pon hmm :b Sorry kak haha saya takut senarnya. Ouh maybe memang salah aku en, sibuk kacau depaa masa tuh. Eh? jahatnya aku T.T hm mesti la abang nak layan , sayang awek lebih en hahaha. Awek mana tak jeles klo kongsi kasih sayang kan kan kan cehhh :p So masa tu nak mengalah dah ekceli, takkan nk rampas kebahagiaan org lain en, cuba kena kat diri sendiri, kt batang hidung sendiri, confirm ah...... urghh fikir sendiri :')
And what a supriseeeeeeeeed, this relay still continue till now. Kelakar kannnnnn hahaha byk kali dah gaduh. Tapi still need each other :') Hmm mana tak gaduh nya dua2 cencitipppp :p werk geli dengar. HAHAHA. Memasing kuat merajuk T.T eh tak, abang je kuat merajuk. Haa sweet katakoooo. Kekadang tu sakit jiwa raga jantung hati hempedu paru2 segalanya lah bila bergaduh and takde sorang nak mengalah hahaha. Especially abang, memang susah gila nak tengok dia mengalah ): kau tunggu la sampai berjanggut panjang mana pon, takkan nak nye dia mengalah. Hmm. :( Kesian tau kalau kau jadi aku :p pdn muka! Grr.
Haha tapi dah sebab TERsayang kat abang zikry gedik gilosss ni  :p so apa boleh buat. Dia caring emm, plus loving tu yg makin susah tu nk lupa, makin sayang ekceli kbye hahaha.

First Meet 

Sometimes aku terfikir cemana lah aku bole kenal abang ni hahaha pelik tau sebenarnya. :p sangat pelik, ntah mcm mana bole tegur dia. Memula dulu sbb psl comment kt fb je rasanya. Kalau tak silap lah. And aku tanya si cousin dempol aku tu, so dari situ aku tau yg abang ni schmates cousin kt kustech :D haha. It's funny k. Hmm mcm2 dah share dgn abang :b dia je yg selalu dgr masalah pahit manis , dia je melayan perangai pelik kerenah banyak songeh apa semua aku ni haha kau hadoo? But tu pon after one year kenal dia ~.~ kesian kan? Btw thanks abang :'p werk.
Hmm. Even ada abang kandung sendiri pon, kekadang tak sesweet gini. Yela, dok rumah pon jarang share pape gn dia. Dok ngadap lappy buat hal aku je, mmg taklah nak spend time together, sharing whatever story with abg sendiri. But my own brother is the best brother i never had. SeGarang2 Seganas2 dia pon aku tetap sayang dia kuasa infiniti :b hahah. Dia lagi sweet tauuu uolsss. Kay happy nya hidup ada abang yg berbeza perangai :p Nak kata nyesal setakat ni tak lagi kot, tapi kdg2 nak je ckp. Tapi tak smpai hati, heeee. Thinks before you say. Haha fikir dulu sebelum dpt risiko :p werkk gelabahnya :p

----------------------------------------------------------------------------

Grrr ekceli tgh ghindu dekat abang ): hahaha. Nak jumpa nak dating lagiiiiiiiiiiii! Nak nak nakkkkkkkkkkkk
tapi kerja. Susah nak cuti sbb cikna pn busy kan, kesian kat dia kalau amek cuti. ~.~ Dia dah banyak tolak ansur, so rasa mcm hmm ntah la, speechless. Dah anggap boss ni mcm ibu kedua :') eveythings mesti share dgn dia. Even baru tahun ni kenal. Haihh.
Tapi nak jumpa abang!!!! *jerit* Abang dah nak balik Johor ): Hmmm nak ikotttttttttttttttttttt. Baby nak ikottttttttt!! Nak belasah abang nak pukol abang nak peluk abang nak tumbok abang pepuas :b hiks. Bengong kekadang rasa nk je terbang jumpa abg. Bengong kn fikir smpai centu? >,< Kalau ada kuasa boleh terbang dah lama buat, bahagia hidup hmm takde la tanggung rindu menggunung setiap kali abg balik U T.T Benci abg!! Jgn balik uthm :( Hmm. Susah bila diri ni dah dimanjakan sgt, hahaha salah aku jugak :b Tapi nak buat cemana, dah memang mcm ni kuikuikui. ^^y gedik kbye.
Haihh. Panjang leborrr merepek membebel. Haha bosan sgt harinie sbb takleh pejam mata nak tdo. Haha kalau tak setiap hari time2 cenni dah pasang aircond baring kat depan tv dgr lagu then TER tido hahaha kalau takde custs datang butik lah :3 Harinie ntah kenapa laaa mood tak betul. Sigh. Mcm2 aku fikir. Bila masalah nak settle duhh? ~.~ Hmm setiap malam fikir :( Sokeyh. Aku bersabar selagi boleh. Tabah umienadh! :') *tunjuk muslce palsu*
Weh nak jadi slim, nak kurus nak body cantik nak SLIM, Nak mcm Neelofa! hahaha kbye.

" Abang, i love you no matter what happens, no matter how different we are. I miss you.
Thanks being a good listener & sweet bro to me, two years already and still counting :')
Plus, stay forever with me em? :'* keep our promise.  "

Latest meet.  ;) Godiks 


| Newer Post